11.12.2013

Joulukalenteri luukut 6, 7,8 ja10

Aika hurahtaa vauhilla ohi, ihan liian nopeeta. Joulukalenteria ollaan aukaistu ja kuvattu mutta kuvien laittaminen blogiin on jäänyt kun tuo aika menee kaksinkertasta vauhtii.
 
 
Minun joulukalenteri luukku 6 saapui joulumammalta Kiitos!
Ja lasten kalentereiden luukut saapui Tealta Kiitos!
 
Mulle vihko, Emmille ja Jirille tarroja ja Samille Suklaata
 
 
Luukut 7 saapui Minjalta Kiitos!
Samille tikkari, Emmille lego friends pussi, Jirille tarroja ja minulle korttipohjia ja teetä. 

 
Luukut 8 saapui Ronjalta Kiitos!
Emmille ja Samille lego lasten ohjelmat, Jirille lego ukkeli ja minulle kasa ihania papereita ja teetä.
 
 
Päivän 9 luukkuja ei ollut vielä tullut joten ne aukaistaan myöhemmin tänään, koska tänään hain ne postista.
 
Minun luukku 10 saapui Joulumammalta Kiitos!
Lasten kalenterin luukut tuli Jouluemolta Kiitos! 
Samin ja Emmin kalenterista tuli tarroja, Minulle 3d tarroja ja Jiri sai pienen snicker patukan.

 
Kiitos Kaikille!!!!


Ei kommentteja: