24.11.2012

Joulukortteja vol. 16

Ja lisää kortteja, jos kortit kyllästyttää parempi että et katso pidemmälle.
 
Nauhojen kanssa kun räpläilin tuli mieleen että olen joskus (kaksi tai kolme vuotta sitten) ostanut tällaista tonttu nauhaa, piti vain enää muistaa mihin olen ne piilottanut, muistikuva oli että ne saattaisi olla yhdessä korissa ja sieltähän ne löytyi tytön avustuksella (tyttö valitti ettei oo mitään tekemistä niin annoin korin käteen ja sanoin että vilkaseppa mitä tuolta löytyy, ja sieltähän löyty vaikka mitä jännää, muutakin jännää näitten nauhojen lisäksi).
 
Ja kun nauhat oli löytyny ei voinu pidätellä itseään tää tonttuukko on vaan niin ihana et kortteja ois varmaan tullu vielä ainakin toinenkin mokoma.
 




 
Jokohan mun kortit alkais riittään niille joulumessuille? jos vielä ihan muutaman väsäisin. Vois viiä vaikka mun myyntipaikkohinkin täällä Iisalmessa.
 
Muutakin on valmistumassa, kahvipussi koppa ainekset on punomista vaille valmiit, kangas lahjakassejakin on tuloillaa, kahvoja vaille valmiit, Pienet namipussit on täyttämistä vaille valmiit. Mitäs vielä, niin ja kävin myös "kuusimetällä" halemassa havuja jos saisin aikaiseksi muutaman havukranssin, tässä ois aikaa harjotella vielä muutama ennen oikeita luomuksia. ja vielä ois mielessä tehä muutama karkkikuusi jos saan mallikappaleen onnistumaan.


1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Taas niin kivoja kortteja.

Suuret kiitokset asiallisesta ja kivasta kommentistasi :)
En minä luovuta, halusin vaan tietää olenko väärässä, blogini kanssa !