5.11.2012

Koruja

Lauantai illan ratoksitekaisin muutamia koruja, harjoitus mielessä.
 
Vaaleanpunaista. Korvikset tehty korupiikkeihin. ylemmissä korviksissa tein pyörylän pitämään helmet piikissä ja alemmissa liimasin alimaisen helmet piikkiin kiinni.

 
Vihreää. Kaulakoru koruvaijeriin samoin myös korvakorut. Papukaija lukolle ei löytynyt vastakappaletta niin pyörittelin sellaisen sitten metallilangasta, en nyt tiiä tuliko hieno mut ainakin erilainen.

 
Kuva lukon vastakappaleesta. Helmet liimasin metallilangan päihin.
 
 
Sinistä. Kissansilmälasihelmistä koruvaijeriin. Korvikset korupiikkeihin.
 
 
Tänään on sakset suhissu ja ompelukone surrannu koko päivän. Aamusella kun olin vieny lapset kouluun ja pikaisen netti kierroksen jälkeen aloitin kankaiden leikkuun  ja ruuan jälkeen aloitin ompelun aina iltapalaan asti. Mutta mitään valmista ei ole vielä kaikki on puolivalmista ehkä jo huomenna valmistuu, toivottavasti edes osa. Aherrusta nyt riittää kun olen menossa sinne joulumessuille 16.12 joten myytävää pitää tehä.
 
Ajattelin myydö siellä myös noita koruja joita olen saanut kasaan, olen vaan miettiny et kehtaanko kun noi on vasta mun ensmäisiä töherryksiä, ostaako kukaan ja millä hintaa, ei varmaan ns oikeaa hintaa voi pyytää kun ei ole vielä taitoa siinä määrin mitä pidempään tehneillä. vai pitäskö ihan suosiolla jättää korut kotiin ja keskittyä vaikka kortteihin.
 
Niin ja P.S joulukalenterissa ois vielä yksi luukku vapaana.


Ei kommentteja: